Om afspraken te kunnen in te plannen voor de Medewerker Klant (Account Manager), moet deze eerst worden aangemaakt. Er zijn twee mogelijkheden;
Beijk de video of volg de stappen na de video
In stappen
1. Ga naar TeleManger/Projecten/Klanten
3. Vul de ontbrekende gegevens in van de Medewerker Klant
- Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) zonder agenda toegang
- Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) met agenda toegang
Beijk de video of volg de stappen na de video
In stappen
1. Ga naar TeleManger/Projecten/Klanten
3. Vul de ontbrekende gegevens in van de Medewerker Klant
Naam => Naam van de klant medewerker, Piet de Vries
Gekoppeld aan => Automatisch gekoppeld aan de desbetreffende klant
System User => Selecteer de gebruiker die u onlangs heeft aangemaakt in het systeem.
Actief => Maak de klant medewerker actief
Indien de afspraakbevestigingen per e-mail worden verstuurd vanuit de naam van de Medewerker Klant, dan moeten onderstaande gegevens ook worden ingevuld. Het veld e-mail is dan verplicht.
Bedrijf => Bedrijf van de klant medewerker
Adres => Adres van de klant medewerker
Postcode => Postcode van de klant medewerker
Plaats => Plaats van de klant medewerker
Land => Selecteer het land van de klant medewerker
Telefoon nummer => Telefoonnummer van de klant medewerker
Fax => Fax van de klant medewerker
E-mail => E-mail van de klant medewerker
Website => Website van de klant medewerker
Gerelateerde onderwerpen;
Geen opmerkingen:
Een reactie posten