donderdag 10 januari 2013

Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) zonder agenda toegang

Om afspraken te kunnen in te plannen voor de Medewerker Klant (Account Manager), moet deze eerst worden aangemaakt. Er zijn twee mogelijkheden;
  1. Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) zonder agenda toegang
  2. Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) met agenda toegang
In dit artikel wordt uitgelegd hoe de Medewerker Klant kan worden aangemaakt zonder agenda toegang.


Beijk de video of volg de stappen na de video


In stappen

1. Ga naar TeleManger/Projecten/Klanten


2. Kik op toevoegen (icoontje rechts)
Ga naar de juiste klant en klik op dezelfde hoogte op het icoontje met het document met daarin het rode plusje.




3. Vul de ontbrekende gegevens in van de Medewerker Klant


Naam => Naam van de klant medewerker, Piet de Vries
Gekoppeld aan => Automatisch gekoppeld aan de desbetreffende klant
System User => Selecteer de gebruiker die u onlangs heeft aangemaakt in het systeem.
Actief => Maak de klant medewerker actief

Indien de afspraakbevestigingen per e-mail worden verstuurd vanuit de naam van de Medewerker Klant, dan moeten onderstaande gegevens ook worden ingevuld. Het veld e-mail is dan verplicht.

Bedrijf => Bedrijf van de klant medewerker
Adres => Adres van de klant medewerker
Postcode => Postcode van de klant medewerker
Plaats => Plaats van de klant medewerker
Land => Selecteer het land van de klant medewerker
Telefoon nummer => Telefoonnummer van de klant medewerker
Fax => Fax van de klant medewerker
E-mail => E-mail van de klant medewerker
Website => Website van de klant medewerker

Gerelateerde onderwerpen;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten