woensdag 23 januari 2013

Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) met agenda toegang

Om afspraken te kunnen in te plannen voor de Medewerker Klant (Account Manager), moet deze eerst worden aangemaakt. Er zijn twee stappen;   
  1. Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) met agenda toegang 
  2. Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) zonder agenda toegang

Door een agenda voor een Medewerker Klant aan te maken kunnen dubbele afspraken worden voorkomen en door de koppeling met Google Agenda kunnen de gemaakte afspraken direct in de agenda van de Medewerker klant worden geplaatst. Ga direct naar 'Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) zonder agenda toegang' indien de agenda voor de Medewerker Klant niet nodig is.


1. Ga naar Administratie/Gebruikers




2. Klik op toevoegen



3. Vul de ontbrekende gegevens in 



Gebruiker ID => bijvoorbeeld Medewerker01 (alleen letters en cijfers, geen spatie)
GebruikersNaam => naam van de gebruiker, Piet de Vries
Wachtwoord => bijvoorbeeld achternaam van de gebruiker met 2 cijfers, vries22
E-mail => email adres waarmee de medewerker/account manager kan inloggen
UserType => selecteer Medewerker/Account Manager
Actief => maak de Medewerker actief door deze aan te vinken
Taal => selecteer de gewenste taal
Valuta => selecteer de gewenste valuta
Start menu=> het eerste menu item dat de agent ziet als deze inlogt
Rol => selecteer de rol die je aan deze Medewerker wilt koppelen, Medewerker
Koppelen aan => de lmadmin aan wie de medewerker is gekoppeld


Stap 2  Aanmaken Medewerker Klant (Account Manager) zonder agenda toegang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten